TESTEAZA GRATUIT PENTRU 30 DE ZILE
Pentru validare, va rugam sa completati toate rubricile de mai jos
Pentru a testa gratuit serviciul Office 365 si pentru a descoperi in detaliu beneficiile oferite de serviciile Class IT, va rugam sa completati formularul urmator:

Nume E-mail
Prenume Telefon
Companie Numar angajati
Functie Observatii
COMANDA
Pentru validare, va rugam sa completati toate rubricile de mai jos
Pentru a finaliza comanda cu succes, va rugam sa completati formularul urmator:

Nume E-mail
Prenume Telefon
Companie Numar angajati
Functie Observatii
CONTACT

Va rugam sa completati toate rubricile de mai jos
PLAY ME

Suport 365 - George Cozos (Microsoft) from Class IT Outsourcing on Vimeo.



Soluţia completă pentru suport IT, comunicare şi colaborare pentru companiile mici şi mijlocii
Slide background Solutia completa Solutia completa Solutia completa

Class IT Outsourcing este prima companie de externalizare servicii IT din Romania, cu o experienta de peste 12 ani. Compania are in portofoliul de clienti peste 200 de companii, carora le livreaza zi de zi servicii si suport IT de calitate.


Indiferent de dimensiunea companiei, Class IT ofera suport de specialitate in alegerea pachetului potrivit de Office 365 pentru nevoile afacerii. Instalarea, mentenanta si recomadarile necesare sunt realizate de specialisti calificati, astfel incat compania sa beneficieze de avantaje maxime in utilizarea noilor functionalitati puse la dispozitie de catre Office 365.


120 de specialisti certificati lucreaza pentru succesul afacerilor clientilor, cu un numar de peste 200 de certificari Microsoft, HP, Fortinet sau Cisco. Class IT este partener Gold Microsoft, membru in Microsoft Club (Top Microsoft Partners) si partener de top HP, Fortinet si Cisco.



Principalele beneficii oferite de serviciile livrate de Class IT sunt:


  • Control si eficientizare a costurilor

    Serviciile oferite contribuie la optimizarea folosirii resurselor din companie, in functie de nevoile identificate de specialisti. Sistemele moderne de administrare a infrastructurii hardware si software asigura predictibilitate si gestiune, fiind oferite totodata informatii clare si actualizate despre serviciile livrate.

  • Eliminare riscuri ascunse

    Specialistii analizeaza in detaliu infrastructura IT din companie si propun solutii potrivite, cu ajutorul carora sistemul IT contribuie la atingerea obiectivelor de afaceri ale clientilor. Monitorizarea permanenta a sistemelor vitale (ERP, CRM, Email, Servere de fisiere) permite interventia imediata in cazul aparitiei unei probleme. In plus, clientii beneficiaza de recomandari proactive, care previn cu succes potentialele intreruperi de functionalitate.

  • Productivitate crescuta

    Solutiile avansate de management IT contribuie zi de zi la cresterea productivitatii angajatilor, prin identificarea din timp a potentialelor intreruperi si rezolvarea proactiva a acestora. De asemenea, optimizarile si actualizarile permanente ale statiilor de lucru imbunatatesc viteza de lucru si asigura minute bune de productivitate in plus.

  • Timp castigat pentru afacere

    Serviciile livrate garanteaza companiilor un timp minim petrecut cu identificarea solutiilor potrivite sau in gestionarea bunei functionari a serviciilor de suport IT. Controlul si raportarea periodica si detaliata a activitatii diminueza numarul problemelor survenite, iar compania-client castiga mai mult timp pe care il poate reinvesti in cresterea afacerii